|
اهداف مشترک مهدي هاشمي و آقاي منسوب به جريان انحرافي
ارسالی از : عبدالزهرا برهانی
به گزارش شوش نیوز ؛ حجتالاسلام والمسلمين مهدي طائب پنجشنبه شب در نخستين نشست از سلسله نشستهاي فريادي از جنس بلور كه با موضوع «فاطمه اولين شهيد فتنه» كه براي بررسي ابعاد پنهان فتنه 88 در سالن آمفيتئاتر تربيت معلم قزوين برگزار شد، بيان داشت: در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) بانوي گرامي اسلام هستيم.
وي ادامه داد: از طرفي خروش جهان اسلام را كه آرام آرام ميرود به خيزش جهاني تبديل شود را پيش رو داريم.
به نقل از سایت هم اندیشی ؛ مسئول قرارگاه عمار اضافه كرد: اين روزها سالروز شهادت شهيد مطهري است، ما به دليل بيتجربگي و يا عمليات رواني ميگفتيم اينها ترور كور است يعني دشمن چون نميفهمد اين ترورها را انجام داده، حال آنكه دشمن بسيار هوشمندانه عمل كرده و اين ترورها كور نبوده است.
وي افزود: دشمن در تاريخ نيز اين كار را انجام داده بود، بار اول اين ترور دشمن به داستان زهراي مرضيه بازميگردد.
* حضرت زهرا (س) اميرالمومنين را به واقع امام خود ميدانست
طائب توضيح داد: اين سؤال مطرح ميشود كه چرا حضرت زهرا (س) پشت درب آمد؟ مگر با حضرت علي (ع) كار نداشتند؟ آنها آمده بودند اميرالمومنين (ع) را ببرند، آيا حضور زهراي مرضيه (س) در پشت درب حركتي عاطفي بود؟ آيا حضرت زهرا (ع) خودسَر پشت درب رفت؟ اينها همه سؤالاتي است كه به ذهن ميآيد ولي اگر به خوبي نگاه كنيم، ميبينيم كه حضرت فاطمه (س) به حضرت علي (ع) به چشم امام خود نگاه ميكرد.
وي تصريح كرد: وقتي براي بردن حضرت علي (ع) آمدند اگر حضرت خود پشت درب ميرفت يا بايد بيعت ميكرد و يا بايد كشته ميشد كه در هر صورت اسلام از بين ميرفت، بنابراين در اين صحنه حضرت علي (ع) فرمانده صحراي نبرد بود كه فرماندهي را بر عهده داشت.
مسئول قرارگاه عمار عنوان كرد: پس اميرالمومنين (ع) بايد بماند تا اسلام بماند در نتيجه وقتي كس ديگري نبود حضرت زهرا (س) بايد پشت درب ميرفت.
وي اعلام كرد: در اين بين موضوع ديگري را بررسي ميكنيم، سؤال اين است كه آيا حكومت پيامبر اكرم (ص) را ميتوان آسيبشناسي كرد، عدهاي در مخالفت با اين آسيبشناسي ميگويند چون پيامبر اكرم (ص) معصوم بوده نميتوان حكومت وي را آسيبشناسي كرد و عده ديگري ميگويند حكومت پيامبر قابل آسيبشناسي است چراكه پيامبر در اين حكومت از افرادي بهره برده كه هيچكدام معصوم نبودند و برخي اعمال در اين حكومت نتيجه تصميم و يا كار آنهاست.
طائب تأكيد كرد: در آسيبشناسي به مطالبي ميرسيم كه ميبينيم پيامبر فرصتي براي تربيت نيرو نداشت، كل فرصت پيامبر (ص) 23 سال بود و ما كه 32 سال از انقلابمان ميگذرد گاهي در جمع مينشينيم و ميگوييم كه نيرو تربيت نكردهايم، از طرفي شرايط ما و شرايط دوران پيامبر قابل قياس نيست، مردم دوران پيامبر بيسواد بودند ولي ما كه انقلاب شد شرايط مردممان با آن دوران يكي نبود.
وي خاطرنشان كرد: پيامبر (ص) آمد تا حكومت عدل تشكيل دهد، حضرت نه فرهنگسرايي داشت، نه مسجدي و نه امكاناتي داشت، سال پنجم بعثت عدهاي از مسلمانان به حبشه رفتند و آنها تا سال هفتم هجري كه بازگشتند هيچ ارتباطي با پيامبر (ص) نداشتند و پيامبر نيز در شِعب ابيطالب با آن گرما و سختي فرصتي براي تربيت نيرو نداشت.
* 73 جنگ و موانع پيش روي پيامبر براي تربيت نيرو
مسئول قرارگاه عمار اظهار داشت: از شعب ابيطالب هم يك فرد 17 ساله براي تبيين اسلام به مدينه رفت كه آنهم چندان داراي اطلاعات لازم نبود تا اسلام را توضيح دهد، بعد از آن هم وقتي پيامبر به مدينه رفت 73 جنگ را بر او تحميل كردند بنابراين پيامبر فرصتي براي تربيت نيرو پيدا نكرد.
وي يادآور شد: در نتيجه وقتي پيامبر فوت كرد، برخي آسيبها مانع از استمرار حكومت پيامبر (ص) شد چراكه حكومت پيامبر (ص) واكسينه نشده بود از اين رو آسيب ديد و ادامه نيافت.
طائب ادامه داد: مدينهاي كه در ماجراي حضرت زهرا ميخواست اميرالمومنين (ع) را بكُشد وي را به عنوان رئيس پذيرفت، در واقع مردم به شناخت اين نيروهاي واسطه تربيت شده، علي (ع) را پذيرفتند.
وي اضافه كرد: در اين ميان دشمنان علي (ع) ديدند، علي بر سر كار آمده است بنابراين حذف نيروهاي تربيت شده علي (ع) را در دستور كار خود قرار دهند، جنگ جمل را راه انداختند و در اين بين يكهزار نفر را در راه بصره كُشتند و سپس جنگ صفين را به راه انداختند و حضرت علي (ع) با 150 هزار نفر مقابل 450 هزار نفر طي 40 روز ايستاد و تنها در يك گامي پايان كار، دشمن قرآنها را سر نيزه كرد و هرچه حضرت فرمود اين فتنه است، كسي توجه نكرد.
مسئول قرارگاه عمار افزود: زماني نيز كه امام خميني (ره) انقلاب اسلامي را به پيروزي رساند و دشمنان نيز تجربه خود را به اجرا درآوردند، شهيد مطهري و مفتح را ترور كردند، بنابراين ترورهاي اينها كور نبود.
* سيدي ظهور ظاهر و باطنش غلط است
وي با اشاره به موضوع سيدي ظهور اظهار داشت: يك سيدي به نام ظهور بسيار نزديك است بيرون آمد بسياري با من تماس گرفتند كه نظر شما چيست، من سيدي را گرفتم و نگاه كردم و گفتم هم اسمش و هم محتوايش غلط است.
طائب تصريح كرد: امام زمان (عج) غايب است و كسي نميداند كجاست، وقتي كسي غايب است آمدنش را نيز بايد خودش بگويد حال تو از كجا ميگويي كه ظهور بسيار نزديك است؟ يا بايد كسي كه غايب است به تو گفته باشد و يا تو دروغ ميگويي.
وي توضيح داد: ميتوان گفت ظهور نزديك است چراكه قرآن اين بيان را دارد اما اين جمله بسيار نزديك است، دروغ است، در اين سيدي چند غلط وجود دارد به طوريكه در محتوا طوري مطالب را آورده كه گويا امسال يا سال ديگر ظهور اتفاق ميافتد.
مسئول قرارگاه عمار گفت: ظهور منطق و فلسفه دارد كه منطق و فلسفه ظهور همان منطق و فلسفه غيبت است.
وي عنوان كرد: آيا حكومت علي (ع) حكومت عدل بود به اين معنا كه علي (ع) توانست حكومت عدل را برپا كند؟ حاكم عدل بود ولي آيا حكومت نيز عدل بود؟ شما نهجالبلاغه را مطالعه كنيد، ببينيد به چند استاندار نامه نوشته كه چرا اين كار را كردي، يعني استاندار خطا كرد و عادل نبود پس نتواست حكومت عدل ايجاد كند چون استاندارانش عادل نبودند.
طائب تأكيد كرد: در طول تاريخ تنها كسي كه با تابلوي عدالت به ما معرفي شده آقا حجتابنالحسن بوده است، هيچيك از بزرگان تاريخ با عدالت معرفي نشده است يعني ايشان ميخواهد حكومت عدل در جهان تشكيل دهد و اين يعني از بالاي قله تا پايين همه عادلند و اگر يكي از آنها غير عادل باشند حكومت عدل نميشود.
وي خاطرنشان كرد: آقا ميخواهد كجا حكومت كند؟ كل دنيا، حال چند عادل ميخواهد و امام زمان براي ظهور به چه نياز دارد؟ آقا براي حكومتش آدمهاي عادل ميخواهد و البته نميآيد آدم عادل تربيت كند بلكه حكومت ايشان از همان اول با عدل تشكيل ميشود پس غيرعادل را به كار نميگيرد چون بايد پيش از اين تربيت شده باشد، از اينروست كه امام زمان (عج) بيش از هزار سال است كه غايب است.
مسئول قرارگاه عمار اعلام كرد: علي (ع) در يك مقطعي كوچك ميخواست حكومت عدل تشكيل دهد، 25 سال كار كرده و نيرو تربيت كرد ولي پنج سال بيشتر حكومت نكرد، آقا امام زمان (عج) ميخواهد در كل دنيا حكومت كند زمين هم نخورد چند سال بايد كار كند تا نيرو تربيت كند، اين كيفيت نيرو كه امروز داريم 100 سال پيش نداشتيم يعني هرچه جلو آمديم نيروها از لحاظ كمي و كيفي بهتر شده حال شما از كجا ميفهمي كه نيرو به حد لازم آماده است
.
وي بيان كرد: آقاي ... با چه تابلويي آمد؟ اين آقا گفت ما با تابلو ولايت ميخواهيم عدالت را برقرار كنيم، آيا كارهاي اخير او عادلانه است من به هيچ وجه كاري ندارم كه ايشان از ولايت تبعيت دارد يا نه، بلكه ميخواهم مطالبي بگويم كه بدانيد امام زمان (عج) به چه نياز دارد.
طائب ادامه داد: آقا امام زمان (عج) در حكومتش آدمهاي عادل ميخواهد، عادل و عدل يك وصف ذات دارد و يك وصف علم دارد، وصف ذات يعني من طوري تربيت شوم كه ميل به گناه صغيره و كبيره نداشته باشم يك صغيره عيبي ندارد ولي اصرار بر صغيره نداشته باشم و كبيره به هيچ وجه انجام ندهم، اين وصف ذات است، وصف علم يعني بدانم كبيره و صغيره چيست.
وي عنوان كرد: من با وصف ذات آقاي ... كار ندارم با وصف علمش كار دارم چون در آن سيدي فردي شعيببن صالح معرفي شده است، به آن سازنده سيدي ميخواهم بگويم خيلي عقبي، چون شعيببن صالح بايد عادل باشد من از طريق بيان خودش نميدانم آقاي مسئول چند روز در خانه نشست، البته خودم ميدانم، چيزي نگفت و در خانه نشست، شما يك استغفار به خدا بدهكاري والا متصف به عدالت نيستي.
مسئول قرارگاه عمار گفت: روايت داريم حرام است در مواضعي كه موجب تهمت به انسان مي شود، برويم، اين يك هفتهاي كه در خانه نشستي براي كسي نگفتي چرا نشستي، چهقدر مردم را به تهمت واداشتي، خيليها نميدانستند و ميگفتند موضع، موضع تهمت و كارت حرام بود.
وي اظهار داشت: كساني كه ميخواهند سرباز امام زمان (عج) باشند عدالت وصفي و عدالت علمي بايد داشته باشند ... بايد بروند رساله عمليه را بخواند.
وي تصريح كرد: شما مگر قسم نخوردي به قانون اساسي عمل كني؟ من و شما با نماينده مجلس و رئيس جمهور خيلي فرق داريم چون من و شما قسم نخورديم به قانون اساسي عمل كنيم در نتيجه اگر از چراغ قرمز عبور كرديم كار حرام انجام داديم ولي كفاره به گردنمان نيست ولي آن آقايي كه قسم ياد كرده به قانون اساسي عمل كند اگر يك چراغ قرمز رد كند بايد كفاره دهد.
مسئول قرارگاه عمار اضافه كرد: قانون اساسي به رهبر حق داده بگويد فلاني وزير باشد يا نباشد، اگر رهبري گفت فلاني وزير باشد و شما بگويي نباشد اول بايد كفاره بدهي چون قسم را شكستي.
وي عنوان كرد: خدايا از شش سال قبل تو شاهدي اين خطر را احساس ميكرديم.
طائب خاطرنشان كرد: حاشيه ساز جريان انحرافي آدم خطرناكي است، خطرناك، كسي است كه رياضت كشيده و از راه رياضت به يك جاهايي رسيده است ولي دستش در دست دشمن است و كسي نمِيداند، از همان اول معلوم بود كه قيچي بريدن نظام دو لبه دارد يك تيغهاش مهدي هاشمي و جماعت اصلاحطلب و يك تيغه آقاي حاشيه ساز و جريان انحرافي است.
مسئول قرارگاه عمار اظهار داشت: اينهايي كه تيز بودند، فهميدند، اما اين آقا از زاويه رياضت آمده بود، البته كسي كه رياضت بكشد به يك توانايي ميرسد، ميتواند پيشگويي كند به عنوان مثال عدهاي از شيطانپرستها در كردستان دور هم جمع ميشوند يك نفر را ميآورند گردنش را ميزنند و بعد سر طرف را دوباره ميچسبانند، اين آقاي حاشيه ساز در رياضتها قدرتي به دست آورده و آرام آرام در برخي افراد نفوذ ميكند و آنها را ميبرد مقابل رهبري بايستد، اگر كسي بداند چكار ميكند، مهم نيست كسي كه نميداند چكار ميكند، خطرناك است.
وي يادآور شد: در مقابل حضرت موسي (ع) خيلي سحرها آوردند ولي حضرت موسي (ع) با عصايش همه سحرها را باطل كرد و عصايش سحر آنها را بلعيد، در نتيجه خيلي تلاش ميشد ولي غافل بودند كه موساي زمان با عصاي خود سحر اينها را باطل ميكند اينها از شش سال قبل ميخواستند يك آقايي را به موضع امروزش بكشانند ولي شش سال آقا با دم عيسايي او را نگهداشت.
طائب توضيح داد: يكباره ديدند كه وزارت اطلاعات چشمش را باز كرده و ميفهمد كه جريان انحرافي چيست و او از باز شدن چشم اطلاعاتي ضربه ميخورد.
وي گفت: حال نيرويي كه براي امام زمان (عج) ميخواهد كار كند بايد از فيلترهايي عبور كند كه اينطوري نشود...
مسئول قرارگاه عمار اعلام كرد: دشمن ترورها را انجام داد تا انقلاب زمين بخورد ولي نخورد، چرا؟ چون نيرو را عوضي ديده بود، در زمان علي (ع) مردم ايشان را به دليل واسطهها قبول داشتند در نتيجه وقتي واسطهها از علي (ع) گرفته شد، مردم از وي جدا شدند اما اين بار برعكس بود چون مردم واسطهها را به دليل علي (ع) قبول داشتند.
* مردم ملاكشان رهبري است
وي افزود: مردم ما مطهري را قبول داشتند چراكه ميگفتند مطهري امام را قبول دارد، به منتظري ميگفتند درود بر منتظري اميد امت و امام، نخستين كسي كه اين شعار را داد بچههاي لشگر نجف بودند، حاج احمد كاظمي فرمانده تيپ نجف بود ولي وقتي ديدند منتظري با امام زاويه پيدا كرد نخستين كسي كه اين شعار را تعطيل كرد نيز بچههاي تيپ نجف بودند.
طائب اظهار داشت: مردم منتظري را به خاطر امام قبول داشتند، ما شيعه هستيم و شيعه هويتش در ولايت است، شيعه هويتش در حجت زمانش است، همه را با حجت زمانش ميسنجد، زماني كه فهميديم فردي با حجت زمانمان زاويه دارد مانند آب خوردن كنار گذاشتيم و اتفاقي هم نيفتاد.
وي تصريح كرد: مردم ما در سطحي از بصيرت هستند كه همه چيز را در آينه ولايت ميبينند، آقا امام زمان (عج) كه به غيبت رفته بايد تحت امر ولي فقيه برايش نيرو درست كنيم.
مسئول قرارگاه عمار اضافه كرد: كسي براي دنيا جان نميدهد ملت ما جان دادند، رهبري پس از فتنه گفتند براي فتنه بزرگتر آماده باشيد، برخي به اشتباه گفتند اين فتنه بزرگتر همان حاشيه ساز جريان انحرافي است، عظمت فتنه به روساي آن است، روساي آگاه و ناآگاه فتنه 88 آقاي هاشمي، ميرحسين، كروبي، روحانيون مبارز و يك جرياني در حوزه علميه ما از به دليل اينكه آقاي هاشمي را قبول داشتند كمككار فتنه شدند.
وي تأكيد كرد: آدمهاي خوبي نيز بودند ولي بصيرت نبود، حال اگر فتنه بزرگتري باشد بايد روساي آن هم بزرگتر باشند...
طائب خاطرنشان كرد: ما با خيزش جهان اسلام روبهرو شديم، جهان اسلام متوجه شد كه توسط نيروهاي صهيونيسم اداره ميشود بنابراين زد اينها را انداخت، به مبارك و بنعلي گفت برو، وقتي رفتند چه اتفاقي ميافتد، آمريكا و صهيونيسم از سلطه دنيا كنار گذاشته ميشود و حال چه كسي روي كار ميآيد.
وي اظهار داشت: حال با اين شرايط همه رو به شما ميآورند، ما الان در شرايطي قرار داريم كه ميگويند اين حركتهاي جهان اسلام به نتيجه نميرسد چون رهبري ندارد، ايران رهبرشان است، فكر ميكنيد وقتي قضاياي مصر بود آقا بيهوده آن خطبه عربي را خواند، فرداي آن روز متن صحبت آقا را مصريها در ميدان التحرير توزيع كردند.
مسئول قرارگاه عمار اعلام كرد: بعد يك آقايي بگويد اين حركت ها اسلامي نيست، انساني است، بعد گفت من نميدانم دست كيست، حالا كه بايد با همه حمايت به ميدان بيايد شُل كرده است، نميداني دست كيست، حاشيه ساز كاري كرده واضحات و بيناتي را كه اين آدم زيرك ميديد، ديگر نميبيند.
* صلح فتح و حماس نتيجه بيداري اسلامي
وي ادامه داد: آمريكا ديوانه نيست همه حيثيت خود را براي حفظ رژيم صهيونيستي گذاشته است ما رژيم صهيونيستي را در داخل يك قيچي گذاشتهايم كه يك طرفش حزبالله و يك طرفش حماس است، حزبالله مسلح است و توانسته اسلحه تهيه كند و از بالا اسرائيل را ميزند ولي بيچاره حماسيها كه اسلحه ندارند و اين موشك قسام كه موشك نيست، لوله آب است و داخلش پرمنگنات ريختهاند، اگر خمپاره 60 دست اينها باشد خيلي كار ميكنند.
طائب يادآور شد: در زمان حسني مبارك راه ارتباطي با فلسطين بسته بود ولي با انقلاب مصر اين راه باز شد، آيا آمريكاييها اين راه را باز كردند، بين حماس و فتح صلح شد و معلوم شد كه تاكنون مبارك آتشبيار معركه بوده است.
وي تأكيد كرد: 32 سال قبل امام (ره) گفت انقلاب را صادر ميكنيم و ديروز آقا نويد دادند اين خيزش دنيا را فراميگيرد، ما بايد خود را براي خيزش بزرگ آماده كنيم، ملت ما مسألهاي كه به ولايت بازگردد، حلش كرده است يا با ولايت هستي و يا نيستي.
منبع: سایت رجانیوز